De 7 punten waar u op moet letten als u een systeembeheerder kiest.

Menu

Als u een systeembeheerder kiest voor het IT-beheer van uw bedrijf, zijn er volgens ons 7 belangrijke punten waar u op moet letten.

  1. Technische vaardigheden: Zorg ervoor dat de systeembeheerder beschikt over de juiste technische vaardigheden en ervaring om uw IT-infrastructuur efficiënt te beheren. Vraag referenties (zie punt 5)
  2. Communicatievaardigheden: Een goede systeembeheerder moet goed kunnen communiceren met uw gebruikers en uw leveranciers.
  3. Proactief: Kies iemand die proactief is in het identificeren en oplossen van problemen. Dit zorgt er voor dat u op de lange termijn minder storingen zult hebben.
  4. Certificeringen: Kijk of de systeembeheerder bepaalde certificeringen heeft, zoals bijvoorbeeld een Microsoft certificering, deze kunnen bijvoorbeeld aangeven dat uw systeembeheerder bedreven is in het advies en beheer van Office 365 producten.
  5. Referenties: vraag om referenties van eerdere werkgevers of klanten om een beeld te krijgen van hun ervaring met de systeembeheerder.
  6. Flexibiliteit: Zorg dat de systeembeheerder flexibel is en in staat is om buiten reguliere werktijden te werken, indien nodig.
  7. Snelheid : Zorg er voor dat uw systeembeheerder bereikbaar is en in staat is snel te reageren en acteren op acute problemen.

Alle hoofdcategorieën:

Computer problemenComputer problemen
DNSDNS
Google WorkspaceGoogle Workspace
InternetInternet
Office 365Office 365
SoftwareSoftware
SysteembeheerSysteembeheer
TelefonieTelefonie
VOIPVOIP


Intresse gewekt?

0341 - 84 1231 info@wijzijnmerlin.nl

Hoofdkwartier

Celsiusstraat 21 3846 BK Harderwijk