Wat is SharePoint?

Menu

SharePoint is een platform van Microsoft dat wordt gebruikt voor samenwerking en het delen van informatie binnen organisaties. Het is als een centrale hub waar teams documenten kunnen opslaan, delen en samenwerken aan projecten in een online omgeving. Met SharePoint kunnen gebruikers websites maken voor specifieke projecten of teams, waar ze documenten kunnen uploaden, bewerken en delen. Het biedt ook tools voor het beheren van documentversies, het bijhouden van wijzigingen en het instellen van beveiligingsmogelijkheden om ervoor te zorgen dat alleen geautoriseerde personen toegang hebben tot bepaalde informatie. SharePoint is handig voor organisaties die efficiënte samenwerking en informatiebeheer willen bevorderen.


Alle hoofdcategorieën:

Computer problemenComputer problemen
DNSDNS
Google WorkspaceGoogle Workspace
InternetInternet
Office 365Office 365
SoftwareSoftware
SysteembeheerSysteembeheer
TelefonieTelefonie
VOIPVOIP


Intresse gewekt?

0341 - 84 1231 info@wijzijnmerlin.nl

Hoofdkwartier

Celsiusstraat 21 3846 BK Harderwijk